Perhekeskus Tourutupa

Yhdistyksemme kulmakivi on Perhekeskus Tourutupa, jossa järjestetään viikottain kerhotoimintaa ja avoin päiväkoti. Tällä hetkellä yhdistyksemme työllistää Tourutuvalla kolme vakituista kasvatusalan ammattilaista. Lisäksi Tourutuvalla työskentelee jatkuvasti vapaaehtoisia ja alan opiskelijoita.

Viikottaiseen ohjelmaamme kuuluu:

• avoin päiväkoti (ei ennakkoilmoittautumista)
  • avoin vauvakerho  odottaville ja vauvaperheille                            (ei ennakkoilmoittautumista)
  • lastenkerho 2-5 vuotiaille  (ennakkoilmoittautuminen)
  • perhekerhot alle 3-vuotiaiden lasten perheille           (ennakkoilmoittautuminen)

Avoimeen päiväkotiin ja vauvakerhoon voit tulla ilman ennakkoilmoittautumista silloin, kun parhaalta tuntuu. Viikko-ohjelman löydät täältä. Käyntimaksu avoimessa päiväkodissa on MLL Jyväskylän yhdistyksen jäsenille 1,50 euroa/kerta (tai 25 euroa/lukukausi) ja muille 2,50 euroa/kerta (tai 40 euroa/lukukausi)

Avoimen päiväkodin aikaan voit nauttia leikin ja yhteisen puuhan lomassa kupillisen kuumaa ja leivonnaisia pientä maksua vastaan. Käytössäsi on myös mikroaaltouuni ja jääkaappi.

Vuokraamme Tourutuvan tiloja iltaisin ja viikonloppuisin.