Tervetuloa Mannerheimin Lastensuojeluliiton Jyväskylän paikallisyhdistyksen nettisivuille!

Toimintamme keskiössä on Perhekeskus Tourutupa Jyväskylän ydinkeskustassa. Tourutupa tarjoaa toimintaa lapsiperheille avoimen päiväkodin ja kerhojen muodossa.

Jos etsit tietoa jouluruoka-avusta 2023, lisätietoa täältä.

Tavoitteemme

Toimintamme ydin on tukea lapsiperheiden jaksamista ja hyvinvointia arjen keskellä. MLL:n arvot ja periaatteet ohjaavat toimintaamme. Puolustamme lasten oikeuksien toteutumista paikallisella ja valtakunnallisella tasolla.

Perhekeskus Tourutupa on näkyvin toimintamuotomme. Tourutuvalla työskentelee varhaiskasvatuksen ammattilaiset, jotka suunnittelevat toimintamme vastaamaan perheiden tarpeita. Toiminta koostuu esimerkiksi leikistä, musisoinnista ja askartelusta. Perhekeskuksemme toiminta on ennaltavahvistavaa lastensuojelutyötä, jonka tavoitteena on tarjota matalan kynnyksen vertaistukea vanhemmuuteen.

Viikottaiseen toimintaamme kuuluu:

• avoin päiväkoti (ei ennakkoilmoittautumista)
  • avoin vauvakerho  odottaville ja vauvaperheille    (ei ennakkoilmoittautumista)
  • lastenkerho 2-5 vuotiaille (ennakkoilmoittautuminen)
  • perhekerho alle 3-vuotiaan lapsen perheille keskiviikkoisin ja perjantaisin (ennakkoilmoittautuminen)

Lisäksi yhdistyksemme aktiivisella hallituksella on käynnissä erilaisia projekteja. Hallitus järjestää paljon tapahtumia sekä on mukana monissa hankkeissa.

Ajankohtaista informaatiota yhdistyksemme toiminnasta löydät Facebook-sivuiltamme (MLL Jyväskylän yhdistys ry) sekä Instagramista (@mlljyvaskyla). Laita ihmeessä sometilimme seurantaan!

Jokaisella lapsella on oikeus hyvään lapsuuteen.

Valitse valikosta Jyväskylän yhdistys ry, tai hae postinumerolla 40100 saadaksesi Jyväskylän yhdistyksen edut käyttöösi.  Liity tästä

Lasten kerhot (2-5v.) kokoontuvat maanantaisin ja tiistaisin klo 9.30-13.00.

Keskiviikon perhekerho on suunnattu alle 3-vuotiaiden lasten perheille ja kokoontuu keskiviikkoisin klo 13.30-16.00.

Perjantain perhekerho on suunnattu alle 3-vuotiaiden lasten perheille ja kokoontuu perjantaisin klo 9.30-12.00.

Kerhoihin haku tapahtuu sähköisesti Jyväskylän varhaiskasvatussivustojen kautta.

Lisätietoja kerhoista Anne Savolainen p. 045-632 7414
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠